יום שבת, 1 בנובמבר 2014

אם יש לך חלום...


כשהייתי קטנה, חלמתי להיות מיילדת. לאמא היה ספר הכנה ללידה שהסתובב בבית ואני זוכרת שנפעמתי רק מלהסתכל על התמונות. אמא מצדה, הייתה דיי מבסוטית ואפילו הקליטה לי סדרות בתי חולים למיניהן כדי לטפח את הקריירה לעתיד. היום אני חושבת שהחלום האמיתי היה שיהיה לי אח או אחות נוספים.


בגיל שש או שבע חלמתי להקים קייטנה משלי בחופש הגדול. פרסמתי מודעות בכל העיר ובכל יום עברתי לראות כמה מספרי טלפון נקרעו מהמודעה. אז נכון, בגיל שש זה היה קצת מוקדם, אבל בגיל עשר כבר הייתה לי קייטנה משלי! 10-15 ילדים, 20 שקלים ליום מכל ילד והרבה שוקו ולחמניות, הסבו לי אז סיפוק גדול.

אח"כ רוב החלומות שלי עסקו באיך לצלוח את מבחני בית הספר, כמה חופשות החגים יהיו ארוכות, כמה סולויים אקבל בחוג לריקוד ועוד כל מיני חלומות של בנות שלא אציין בפורום הזה :).

בצבא, החלום הגדול שלי היה לשרת בתפקיד שיהיה סביבו הרבה צבע. מש"קית חינוך וידיעת הארץ נשמע אז התפקיד הכי צבעוני שאוכל להשיג. אלו היו שנתיים מלאות בגוונים. בעיקר של ירוק, ולא רק בהקשר של מדים. כשעלתה השאלה אם לצאת לקצונה החלטתי שבא לי לנסות גוונים אחרים.

באותה תקופה בת הדודה שלי הייתה סטודנטית לעיצוב תעשייתי בבצלאל. היא תמיד נראתה לי מאוד מגניבה ובכלל הייתה עבורי סוג של דמות להערצה, כך, חלום נוסף החל להתבשל... 


ועל מה אני חולמת היום אתם שואלים? אני חולמת לסיים בהצלחה את הלימודים עם אפס לילות לבנים, אני חולמת שאת היצירה שלי אוכל לראות על אנשים מכל מיני סוגים ושאצליח להרוויח מזה כמה שקלים, שיהיה לי בית ישן מבחוץ וחדש מבפנים, שאוכל לאכול כמה שרק ארצה ולא אעלה קילוגרם ושאטייל בכל העולם. אני חולמת להמציא ריח משלי ועדיף שברקע יהיה מבטא צרפתי, שארגיש חופשיה, משוחררת ונאמנה לעצמי, ושלא אפחד לחלום. זה החלום הגדול שלי.

השנה השלישית ללימודים החלה ואיתה גם מגיעים החלומות על דברים שאני רוצה לעשות שאגדל, או כאלה שהבטחתי לעצמי שאעשה ולא כל כך הספקתי. 
אני מקווה להגשים אותם יום אחד ולאסוף לעצמי כמה חדשים.

אז שנייה לפני שחוזרים לטירוף, משתפת אתכם בתמונות מהחופשה האחרונה שלנו בירושלים. מקום מקסים ופסטורלי בקריית ענבים עם כל מיני פינוקים לגוף ולנפש...מחכים כבר לחופשה הבאה.













 נשיקות!

2 תגובות:

  1. מרגשת!! שתמיד תזכרי את החלומות האלה ותזכירי לעצמך גם ברגעים הקצת קשים, כי לשם תגיעי ועוד הרבה יותר.. :*

    השבמחק
    תשובות
    1. אוהבת אותך חברה שלי!! שולחת נשיקות וחיבוקים גדולים.

      מחק